zondag 29 april 2012

Eerste rij les Chica & Sandra

Op 15 maart 2012 had ik me eerste rij les met Chica, ik had daarvoor al paar keer op der gereden maar dat was voor proef om te kijken of het wel echt klikten tussen mij en Chica, dit was me echte eerste rij les weer, ik was natuurlijk heel zenuwachtig en Chica was ook wel zenuwachtig, maar liet het maar niet merk aan Chica. De eerste les ging meteen goed ookal moesten Chica en ik nog heel erg aan elkaar wennen was ik toch erg tevreden over het rijden. Natuurlijk ging Chica mij uitproberen en kijken tot hoever ze kon gaan met bokken zomaar de andere kant om gaan, maar vallen en opstaan heeft Chica zich eindelijk overgeven en geaccepteerd dat ik haar nieuwe eigenaar/leider ben.
Nu ben ik elke dag aan het rijden en krijg ik op Dinsdag avond les in dressuur en af en toe springen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten