woensdag 2 mei 2012

Speciale blog(Paarden spullen te koop.)

Een speciale blog om paarden spullen te kopen voor je eigen paard of pony, of je verzorg paard of pony.
Ik had nog wat aantal spullen thuis liggen wat ik voor me oude pony gebruikten, maar nu gebruik ik de spullen niet meer en zijn ze te koop. De spullen kunnen alleen pony's dragen en geen paarden. Als je intressen heb in een van deze spullen graag mij mailtje sturen prijs staat niet bij je mag bieden.











 Burberry dekje pony maat.Zweepje (lang)- Gereseveerd.












In stap deken pony maat













Pees beschermers pony maat( paars)













Transsport beschermers pony maat












Vliegenmasker











Halster zwart blauw pony maat











Pees beschermers pony maat (zwart)

1 opmerking:

  1. Heb je het burberry dekje nog ??
    Zo ja wat vraag je er ongeveer voor ?

    BeantwoordenVerwijderen